11 Eylül 2009 Cuma

Otel odası

Havuz keyfinden sonra Meggy ve Eggy'nin biraz dinlenmeye ihtiyacı var.

Yatağı kartondan yapıyoruz. Örtü, yastık, çarşaf ekliyoruz. Duvarlarda yine minik abajurlar var. Bunlarla birlikte toplamda 4 abajur yapmış oldum :)



Bu gördüğünüz telefon ve saat oyun hamurundan yapıldı. Telefonda 7 rakam olduğunu çaktırmayalım lütfen. :)


Burada Meggy'nin eşyaları var. O beyaz şeyin ne olduğu konusunda birtakım rivayetler var. Ben parfüm diyorum. Kimbilir siz ne diyorsunuz ? :)
(bu arada her paragrafın sonunda gülücük koyuyorum, manyak mıyım neyim )

Halı da aslında bir kazak. Neyse işte oda bitti. Çok sıcak sahneleriyle Meggy&Eggy_7 çok yakında sizlerle olacak. Esen kalın!

(firefoxda çoşuyor resimler yazılar, acaip oluyorlar. Anlayamadım, düzeltemedim, sinir oldum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder