4 Temmuz 2009 Cumartesi

meggy ve eggy karşınızda

Yahu çalışmaya devam edemiyorum ve dolayısıyla yazamıyorum çünkü pazartesi staj yapmaya başladım. Staj bitinceye kadar haftasonları yapıcam meggy ve eggy yi.

Biraz önce tipleri yaptım ve çok sevdim onları. Önce tamamen oyun hamurundan yapacaktım ama çok biçimsiz oldular. Sonra yumurta şeklinde köpüklerim vardı iki tane onların etrafını oyun hamuruyla kaplayayım dedim, o da olmadı. Sonuç olarak köpükten yumurtanın altına oyun hamurundan destek yaparak hallettim.
Sonra oyun hamurundan göz ve dudaklarını ekledim. Yün iplikten de saçlarını yaptım. Tatlı birer yaratık oldular :)

Önce Eggy'ye saç yapmayacaktım sonra yapmaya karar verdim. Ama Eggy'nin berbere gitmesi gerekiyordu. Yoksa o haliyle her an bir Hayko Cepkin konserine gidebilirdi. İşte o hali;

Ve karşınızda olay çift:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder