26 Haziran 2009 Cuma

Cafe Omlette

Şu anda Omlette i yanlış yazdığımı farkettim ancak herşey için çok geç :) Meggy ve Eggy, Cafe Omlette'de tanışacaklar ve birbirlerine aşık olacaklar.

Cafe için 2 masa ve yemeklerin durduğu bir bar yapacağız. Masaların üst kısmını tahtadan, alt kısmını mukavvadan yapıyoruz. Alt kısmını duvar kağıdına uygun bir renk olan turuncuya boyuyoruz.


Yemekleri koyacağımız yer ise şöyle olacak, yine üstü tahta altı mukavva:

Masaya peçetelik, servis filan ekleyelim. Servisler grafon kağıdından, peçeteler peçeteden, çatal bıçak kahverengi kartondan, peçetelik de oyun hamurundan; ama içinde gerçek peçete var :)

Şimdi biraz yemek yapalım :) Oyun hamurundan tabakları hazırlıyoruz. İçlerini mercimekle dolduruyoruz. Bir tane de pizza koyalım (o da oyun hamurundan). Bir dilim de keselim yiyelim. Bu arada o şarapları da buzdolabı magnetinden buldum.


Bir de bu barın arkasına bir pano yerleştirelim. Cafemiz nerdeyse bitti. Tek eksik tabureler. Onları da yumurtalıktan yapmak istedim, baktım birkaç yere ama bulamadım. Biraz daha baktıktan sonra yine de bulamazsam onları da hamurdan yaparım artık. Karşınızda Cafe Omlette!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder