24 Haziran 2009 Çarşamba

Mezarlık

Böyle cicili bicili eşyalar, dekorlardan sonra mezarlık biraz tuhaf oluyor değil mi? Aslında değil. Dedim ki madem karakterlerim yumurta -ki henüz yapmadım onları- bunların mezarı da yumurta kabından olsun. Sonuçta filmin ilk sahnesini mezarlıktan başlatmak istedim ve hatta başlattım bile. Önce dekoruna bakalım.
Tabana strafor koyacağız ki sonradan ağaç çubuklarını kolayca yerleştirelim. Arkaya da gökyüzü yapacağız. Mavi grafon kağıdı ve üzerine pamuktan bulutlar gökyüzünü oluşturacak. Sonra bahçeden toprak bulup tabanı topraklarla kaplayacağız. Tabi bunu en son yapacağız. Niye şimdi söyledim bilmiyorum.

Ağaçları da tahta çubuklara kırpış kırpış grafon kağıdı yapıştırarak yapacağız. İşte böyle:
Şimdi de annenizden yumurta kabı istiyorsunuz. Vermiyorsa gizlice ve sinsice buzdolabına dalıp bir yumurta kabını boşaltıp mutfaktan koşarak uzaklaşıyorsunuz. Onları da 3 parça yaparak mezarları yaptık. Boş bölmelerin içine mermer niyetine kartonlar yerleştiriyoruz. Zaten sonra içleri toprakla dolacak.
Sonra da ağaçları platforma batırıyoruz. Yeri toprakla kaplıyoruz. Yumurta kabı bölmelerinin içini de dolduruyoruz.
Bir mezarlığa göre fazla neşeli oldu sanki:) Neyse. Bir de Meggy ve Eggy nin isimlerini yazalım. Geldik bir sahnenin daha sonuna.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder